Project Category: Arqueoloxía

Home / Arqueoloxía
Material Cova Eirós

En febreiro de 2018 chegou á Escola material procedente de escavacións arqueolóxicas levadas a cabo en Cova Eirós (Triacastela-Lugo) en diferentes campañas entre os anos 2009 e o 2018. Era, sobre todo, material óseo do Paleolítico, algo de material lítico e unha punta de frecha de ferro.

As pezas foron entregadas polo Grupo de Estudos para a Prehistoria do Noroeste Ibérico-Arqueoloxía, Antigüidade e Territorio (GEPN-AAT) dentro do Departamento de Historia da USC.

Chave romana

Chave romana. Realizada en ferro, ten sección cadrada en todo o corpo. Presenta dúas torsións en forma de L. Deseñada para pechaduras de tipo elevación-escorredura.

Principais tratamentos realizados: Limpeza mecánica con bisturí, limpeza mecánica con ultrasons, consolidación, adhesión, reintegración matérica, reintegración cromática, inhibición.

Procede do Depósito Municipal Arqueolóxico de Lugo.

Colgante de arnés

Colgante de arnés de bronce, con forma de corazón e decoración formada por un círculo realizado con pequenas incisións. Procede do Depósito Municipal Arqueolóxico de Lugo.

Principais tratamentos realizados: Análises, consolidación, limpeza mecánica, protección, reintegración volumétrica e cromática

Colgante de prata dourada

Colgante de prata bañado en ouro, con decoración en forma de perlas e cordón, depositado no Museo do Mar de Vigo.

A peza atópabase enteira pero totalmente mineralizada, polo que resultaba extremadamente fráxil. Tamén estaba moi afectada por cloruros.

Os principais tratamentos realizados foron: limpeza mecánica, limpeza química, adhesión e protección da peza.

Cerámicas e vidros do Depósito Municipal Arqueolóxico de Lugo

Ao longo de varios cursos foron tratadas diversas pezas de cerámica e vidro do Depósito Municipal Arqueolóxico de Lugo, moitas delas de orixe romana.
Ademais de realizar os estudos previos e aplicar as técnicas de documentación necesaria, os estudantes realizaron gran número de tratamentos: limpeza, adhesión, consolidación, reintegración e, nalgún caso, deseño de soporte de exhibición.

Metais do do Depósito Municipal Arqueolóxico de Lugo

Ó longo de varios cursos foron tratadas diversas pezas de metal do Depósito Municipal Arqueolóxico de Lugo, moitas delas de orixe romana.
Nas imaxes podemos ver:

Colgante de arnés de bronce (parte colgante), estes estaban formados por dúas pezas unidas a modo de bisagra por un vástago.
Lámina fina de bronce deformada, fragmento con perforacións nun lateral feitas por cravos de sección cuadrangular.
Lámina fina de bronce con reborde.
Fragmento de moeda de vélaro, moi fina. no reverso pódese observar parte dun escudo e castelo.
Chave romana
Fíbula romana
Anel romano

Ademáis de realizar os estudos previos e aplicar as técnicas de documentación necesaria, os estudantes realizaron gran número de tratamentos: limpeza, adhesión, consolidación, reintegración e, nalgún caso, deseño de soporte de exhibición.

Sextercio

Sextercio do Museo Municipal de Ponteareas.

Tratamentos realizados: limpeza mecánica en seco e en húmido; eliminación de cloruros; inhibición; protección.