Día do patrimonio

Día do Patrimonio Mundial

O 16 de novembro celébrase o Día Internacional do Patrimonio Mundial

para conmemorar a sinatura en París, no ano 1972, da Convención sobre Patrimonio Mundial Cultural e Natural, que sentaba as bases para desenvolver este tipo de protección cultural.

Para celebrar esta data, e dentro tamén da celebración do 30 aniversario da Escola Superior de Conservación e Restauración de Bens Culturais de Galicia, a Escola organiza unha semana de actividades adicadas á difusión da conservación do patrimonio, enfocadas a distintos públicos e intereses.

Luns 15 de novembro:

17h. Charla

Proxecto dun Plan Director para a xestión da Mámoa de Chan de Castiñeiras II. Noelia Infante Quiroga, Titulada en Conservación Restauración de Bens Culturais na especialidade de arqueoloxía.

17.30h. Charla

Arqueometría no xacemento rupestre de Lepenice (Albania). Alba Losada García, Titulada en Conservación Restauración de Bens Culturais na especialidade de arqueoloxía.

Martes 16 de novembro:

12h. Xornada de portas abertas

Percorrido polos laboratorios de especialidade da Escola para coñecer como se forman os profesionais da conservación restauración de bens culturais e ver de que forma traballan. Cómpre inscrición previa no correo: escola.conservacion.galicia@edu.xunta.gal

17h. Charla

Bens culturais autolimpantes? Nanopartículas de TiO2 en consolidación de granito. Daniel Noya Pintos. Titulado en Conservación Restauración de Bens Culturais na especialidade de escultura.

17.30. Charla

Proposta de fichas de catalogación e vulnerabilidade aplicadas á arte rupestre atlántica. Andrea Pousada Portela, Titulada en Conservación Restauración de Bens Culturais na especialidade de arqueoloxía.

Mércores 17 de novembro:

17h. Charla

A Conservación da actuación artística “Pedras e árbores” de Agustín Ibarrola no Ecoespacio O Rexo, Allariz. Criterios e metodoloxía de actuación. Sara Candida Sottile. Titulada en Conservación Restauración de Bens Culturais na especialidade de pintura.

18h. Charla

Atelier de restauración de pintura mural, Berat 2019. Un proxecto de colaboración. Susana Ara Poceiro e Emma Pérez Teijeiro. Profesoras da Escola Superior de Conservación e Restauración de Bens Culturais de Galicia.

Xoves 18 de novembro:

17h. Charla

Restauración dun cabaliño de xoguete (criterios e metodoloxía de intervención na conservación-restauración dun cabalo de xoguete de cartón pedra.  Antón Pereira Abonjo. Profesor da Escola Superior de Conservación e Restauración de Bens Culturais de Galicia.

18h. Charla

O plástico, objet trouvé?. Charo López Díaz. Profesora da Escola Superior de Conservación e Restauración de Bens Culturais de Galicia.

Venres 19 de novembro:

13h. Charla
Aplicacións de fotogrametría á valorización e protección do patrimonio cultural. Raissa Garozzo, Enxeñeira civil e de edificación.
Charla reservada a estudantes de conservación e restauración de 3º e 4º curso das especialidades de pintura e escultura. Será retransmitida vía webex a 1º e 2º curso.

13.30h. Charla
Automatización de la inspección termográfica: aplicación ó patrimonio cultural. Iván Garrido, Graduado en Enxeñería da Enerxía.

17h. Emisión a través de redes sociais

The Metropolitan Museum of Art – Behind the Scenes
Visita virtual ao departamento de investigación científica a cargo de Maria Goretti Mieites Alonso, con atención á restauración do Retablo de San Roque de Francesco Francia, explicada por Jose Luís Lazarte Luna. Vídeo creado expresamente para participar nesta celebración.

As charlas presenciais terán lugar na Aula Magna da Escola. Rúa Maestranza s/n