Xeografías lectoras. Santiago de Compostela

Remata o Ciclo ‘O Camiño Restaurado’ e a coordinación da biblioteca comparte as derradeiras Xeografías lectoras, con motivo da derradeira conferencia.

Como complemento á conferencia de Ana Laborde sobre a intervención no Pórtico da Gloria da Catedral de Santiago de Compostela, ofrécense as seguintes lecturas, todas elas obras que poden atoparse na biblioteca da Escola:

Sobre o Camiño de Santiago:O camiño de Santiago, Por los caminos de Santiago o El camino a Santiago. Tamén poden ser de interese A Arquitectura do Camiño de Santiago o Guía e rutas da arte: Santiago de Compostela.

Sobre a Catedral de Santiago, A catedral de Santiago e o seu patrimonio cultural, Trazas, planos y proyectos del archivo de la Catedral de Santiago, Arquitectura románica da Catedral de Santiago de Compostela o El pórtico de la Gloria, Platerías y el primitivo altar mayor de la catedral de Santiago.

Xa no campo da restauración, atopamos na biblioteca da Escola: Restauración de la Catedral de Santiago de Compostela, Monumentos Restaurados. Catedral de Santiago de Compostela e El Coro lígneo de la Catedral de Santiago de Compostela.

Finalmente, sobre conservación e restauración de pedra policromada: El Pórtico de la Gloria. Una película rodada en piedra, La conservación preventiva durante la exposición de esculturas en piedra, Stone conservation, 11th International Congress on Deterioration and Conservation of Stone e LA COULEUR ET LA PIERRE: POLYCHROMIE DES PORTAILS GOTHIQUES.

Agardamos que estas propostas sexan de interese.