Escultura de Colón

En 2012 apareceu a man de Colón dos xardíns de Vicenti, en Pontevedra, “desaparecida” 30 anos antes. O autor do dano, arrepentido, entregara a man a través de Faro de Vigo.

Contactouse coa Escola para recolocar a man, pero durante os estudos chegáronse ás seguintes conclusións: a pesar da súa antigüidade, a man non era orixinal, pero aínda así considerouse que debía colocarse de novo na escultura para reintegrala. Finalmente, debido ao enorme peso e, por tanto, ao trade tan profundo e ancho que habería que practicar no brazo, determinouse non recolocala senón realizar unha réplica, máis lixeira. Deste xeito, de aparecer no futuro a man orixinal –a cal vemos en fotografías antigas- podería recolocarse con maior seguridade.

Outros tratamentos realizados: estudo do estado de conservación da obra, intervención da escultura de Colón “in situ”. Tratamento da man de Colón e réplica na Escola.

Deixa un comentario

O teu email non vai ser publicado