Project Category: Escultura

Home / Escultura
Cristo de marfil

Talla dun Cristo feito en marfil de cachalote, posiblemente do século XVII, decorada con detalles en pan de ouro e cravos tamén de ouro. Pertence á parroquia de San Xosé das Gándaras, en Lugo.

Orante

Talla procedente do Mosteiro de Oia.

Esta obra é unha representación relixiosa dun orante. Sabemos que estaba encostada a un retablo, de perfil, pola maneira na que está tallada xa que non se fixo o seu volume completo. A obra consta de sete pezas en total, suxeitas mediante espigas e cravos de forxa. Chega á Escola con algunhas pezas separadas. Tras a realización dos estudos previos e tratamentos necesarios, elaborouse un soporte de exhibición que permitise a contemplación da peza, de forma segura, no seu novo emprazamento, posto que o retablo de orixe está desaparecido.

San Bieito

Talla policromada de San Bieito, procedente de Santa María de Oia. Intervención realizada a través da colaboración de ÁCAMO, Asociación de Amigos do Mosteiro de Oia.

A talla chegou á Escola en 2013 xunto con outra dun orante. A profesora responsable do proxecto, Rosa Fernández Caamaño, e os estudantes da especialidade de escultura recolleron as pezas da igreza e preparáronas para o traslado.

Unha vez na Escola, varias promocións participaron no estudo, diagnose e tratamento de cada unha das pezas.
A talla viña acompañada dun báculo non orixinal. Esto sábese porque o diámetro do bastón é superior ao do espazo da man que debería portalo. Para completar a figura sen crear ningún elemento novo, e coa pretensión engadida de aumentar a formación do alumnado, fíxose un escaneado 3D do báculo orixinal e realizouse outro igual, a menor escala, cunha impresora 3D.

Virxe da Pastora

Virxe da Capela da Pastora, en Cambados.

Talla en madeira policromada e dourada, feita en varias pezas.

Intervención: desinsección por anoxia; empapelado; sentado de cor; consolidación; reintegración formal; enchuletado; limpeza; reintegración cromática; protección final.

Tímpano bifaz

Tímpano labrado en granito, polas dúas caras. No reverso aparece a Virxe co Neno no regazo e catro anxos. No anverso Cristo crucificado,San Francisco e San Xoán.

Procede das Ruínas de San Domingos de Pontevedra.

Anxo

Anxo trompetista do órgano da Igrexa do Mosteiro de Santa María de Oia. Talla que formaba parte do órgano da igrexa. Tratamentos realizados: empapelado de protección de urxencia para traslado; desempapelado en taller; fixación de policromía; desinsección; retirada de elementos metálicos oxidados; limpeza; adhesión; reintegración formal; estucado; reintegración cromática; deseño e execución de sistema de exposición.

Torso

Torso de granito, posiblemente dun santo, procedente do Museo Arqueolóxico e Histórico da Coruña.

Tratamentos realizados: limpeza mecánica; limpeza química; desalgado; eliminación de axentes biolóxicos; consolidación; hidrofugación; estructura de soporte.

Anxo da Catedral de León

Trátase dun anxo tallado en pedra calcaria procedente do claustro da Catedral de León.
Tratamentos realizados: limpeza mecánica con distintos métodos; eliminación de axentes bilóxicos; aplicación de biocidas preventivos.