Noviembre, Mes de la Ciencia en Gallego en las Bibliotecas

Home / Noticias de la Biblioteca / Noviembre, Mes de la Ciencia en Gallego en las Bibliotecas
Ciencia en galego

En noviembre celebramos el mes de la ciencia en gallego también en la biblioteca de la Escuela.

Por este motivo queremos destacar algunos recursos del catálogo de la Escuela con esta temática, escritos en gallego, que esperamos sean de vuestros interés.

Guía de arqueobotánica

O patrimonio histórico-científico do Instituto Xelmírez I (Santiago de Compostela)

Manual de laboratorio de química xeral e agrícola

Xenon. Física e química

Memoria de intervención sobre catro pezas de vidro depositadas no Museo Arqueolóxico Provincial de Ourense. Metodoloxía e valoración da aplicación de métodos de impresión 3D para reconstrución volumétrica de vidros arqueolóxicos.

Memoria final de intervención de ponte romana e petos de ánimas para o concello de As Neves, Pontevedra

Protocolo de embalaxe para pezas arqueolóxicas. Estudo e recomendacións de métodos e materiais

Se tienes alguna propuesta de adquisición de libro, con esta temática y escrito en gallego, que pueda ser de interés para completar los fondos de nuestra biblioteca, por favor escribe a biblioteca@escolaconservacion.gal