Project Category: Escultura

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Virxe da Pastora

Virxe da Pastora

Virxe da Capela da Pastora, en Cambados.

Talla en madeira policromada e dourada, feita en varias pezas.

Intervención: desinsección por anoxia; empapelado; sentado de cor; consolidación; reintegración formal; enchuletado; limpeza; reintegración cromática; protección final.

Tímpano bifaz

Tímpano bifaz

Tímpano labrado en granito, polas dúas caras. No reverso aparece a Virxe co Neno no regazo e catro anxos. No anverso Cristo crucificado,San Francisco e San Xoán.

Procede das Ruínas de San Domingos de Pontevedra.

 

Anxo

Anxo

Anxo trompetista do órgano da Igrexa do Mosteiro de Santa María de Oia. Talla que formaba parte do órgano da igrexa. Tratamentos realizados: empapelado de protección de urxencia para traslado; desempapelado en taller; fixación de policromía; desinsección; retirada de elementos metálicos oxidados; limpeza; adhesión; reintegración formal; estucado; reintegración cromática; deseño e execución de sistema de exposición.

Torso

Torso

Torso de granito, posiblemente dun santo, procedente do Museo Arqueolóxico e Histórico da Coruña.

Tratamentos realizados: limpeza mecánica; limpeza química; desalgado; eliminación de axentes biolóxicos; consolidación; hidrofugación; estructura de soporte.

 

Anxo da Catedral de León

Anxo da Catedral de León

Trátase dun anxo tallado en pedra calcaria procedente do claustro da Catedral de León.
Tratamentos realizados: limpeza mecánica con distintos métodos; eliminación de axentes bilóxicos; aplicación de biocidas preventivos.

Labra sepulcral

Labra sepulcral

Labra sepulcral xacente, cuberta de sartego que representa a figura de Diego Álvarez de Soutomaior “O Mozo”. Procede das Ruínas de Santo Domingo de Pontevedra.Tratamentos realizados: limpeza mecánica; limpeza química; engasado; desalgación; eliminación de axentes biolóxicos; consolidación; hidrofugación.

Restauración de retablo de madeira

Restauración de retablo de madeira

Retablo da Magdalena do Museo Catedralicio e Diocesano de Mondoñedo
El retablo a tratar data, según fuentes cercanas a la obra, del siglo XVII, la talla de la Magdalena que alberga es anterior, del siglo XII, según las mismas fuentes. De modo global, podemos afirmar que el estado de conservación de todos los elementos de la obra es bastante precario. La pieza llegó hasta nosotros desmontada.
Tratamentos realizados: Desinsectación; consolidación; sentado de cor; eliminación de cravos; limpeza; reintegración formal; ensamblaxes; estucado; reintegración cromática.