Día do libro

Dende a Biblioteca da ESCRBCG queremos felicitarvos este día e animarvos a celebralo pasándovos pola biblioteca para consultar/levar prestado algún libro do voso interese. Así mesmo, podedes consultar no noso catálogo se contamos con ese libro que poida axudarvos con algún dos traballos cos que seguro que andaredes enredados a estas alturas do curso!

Tamén vos deixamos este poema que comparten dende Asesoría de Bibliotecas Escolares de Galicia para celebrar este día!

PLAMBE 2018-19

A Escola foi seleccionada un curso máis para participar no Plan de Mellora de Bibliotecas organizado pola Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional.
O pasado curso 2017-18 coa axuda recibida realizáronse melloras coma a ampliación do espazo de lectura, a creación dunha zona informal de lectura, a dotación da sala de alumnos con ordenadores e escáner e unha ampla adquisición de fondos.
Este curso agardamos as vosas propostas para seguir mellorando a biblioteca!

A Escola Superior de Conservación e Restauración de Bens Culturais é beneficiaria neste curso 2017-18 do PLAMBE.

A Escola Superior de Conservación e Restauración de Bens Culturais é beneficiaria neste curso 2017-18 do PLAMBE.
Xa hai moitas melloras implantadas: un notable aumento dos fondos,  nova zona de lectura, novo aula de recursos, horario ampliado e voluntariado de alumnos.

Pero aínda podemos millorala máis. Agardamos as túas propostas!

Esta Escola participa no PLAMBE de Bibliotecas Escolares